Postup spolupráce
1. Kontaktujete nás a poskytnete nám základní představu o svatbě
2. Na osobní schůzce či formou on-line dotazníku si upřesníme vaše přání a probereme rozsah našich služeb
3. Na základě vašich představ a požadavků vám předložíme nabídku (předběžný položkový rozpočet a cenu naše služby)
4. Poté, co si odsouhlasíme výši rozpočtu a rozsah našich služeb, vám předložíme smlouvu
5. Po podpisu smlouvy a zaplacení 50% zálohy za naše služby společně doplníme chybějící detaily zadání
6. Společně najdeme vhodné místo pro vaši svatbu – doporučíme vám vhodné lokality dle vašich přání
7. Začneme s realizací příprav svatby dle schváleného scénáře a budeme vás průběžně informovat o postupu
8. Na základě zvolených služeb doporučíme a objednáme vhodné dodavatele
9. Pomůžeme vám s administrativou související se sňatkem
10. Naplánujeme scénář a harmonogram svatebního dne
11. Budeme vám po celou dobu příprav nápomocni při výběru a rozhodování a překládat vám možnosti a návrhy
12. S maximální možnou péčí budeme plnit vaše sny o perfektní svatbě
13. Ve svatební den vám budou k dispozici koordinátorky, které dohlédnou na zdárný průběh každého detailu svatby