Aby váš svatební den odpovídal vašim představám a mohli jste si jej naplno užít bez starostí, neobejdete se bez důkladné přípravy a precizní organizace. Přestože si dokážete zařídit mnoho věcí sami, zkušenosti naší svatební agentury vám pomohou vyhnout se chybám a dotáhnout vše do detailů. Každá svatba vyžaduje jiný rozsah příprav a souvisejících služeb podle náročnosti organizace, počtu hostů a velikosti rozpočtu. Proto každému sestavujeme nabídku na míru. Přesné složení služeb spolu probereme a pak vás podpoříme v těch oblastech, kde to právě vy potřebujete.
Pro základní orientaci jsme pro vás nacenili tři vzorové kalkulace. Pro sestavení vaší kalkulace na míru nás můžete kontaktovat.
Svatba na klíč – vzorová kalkulace 1.
- Sestavení harmonogramu svatebního dne
- Sestavení harmonogramu příprav a rozpočtu svatby
- Vedení přehledu svatby
- Veškerá komunikace s lokalitou svatby a domluvenými dodavateli
- Zajištění svatebních oznámení
- Návrh barevného či tematického konceptu a stylu svatby
- Zpracování konkrétního návrhu uspořádání a dekorací obřadního místa a místa hostiny dle zvoleného konceptu
- Návrh, doporučení a zajištění všech dekorací a květin pro nevěstu, maminky, korsáže, atd.
- Návrh rozmístění stolů a uspořádání svatební tabule, zakreslení a grafické zpracování plánu zasedacího pořádku
- Zajištění zapůjčení inventáře a mobiliáře na obřad i hostinu
- Samotné dekorování místa obřadu a hostiny v den svatby (2 koordinátorky na 2 hodiny)
- Zajištění fotografa
- Zajištění kameramana
- Zajištění svatebního dortu včetně pomoci se zvolením designu dortu a zajištění ochutnávky
- Zajištění kadeřnice a vizážistky pro nevěstu (případně maminky a další)
- Koordinace svatebního dne – 1 koordinátorka na 3 hodiny
Cena: 25.000 Kč
Svatba na klíč – vzorová kalkulace 2.
- Sestavení harmonogramu svatebního dne
- Sestavení harmonogramu příprav a rozpočtu svatby
- Vedení přehledu svatby
- Veškerá komunikace s lokalitou svatby a domluvenými dodavateli
- Zajištění svatebních oznámení
- Návrh barevného či tematického konceptu a stylu svatby
- Zpracování konkrétního návrhu uspořádání a dekorací obřadního místa a místa hostiny dle zvoleného konceptu
- Návrh, doporučení a zajištění všech dekorací a květin pro nevěstu, maminky, korsáže, atd.
- Návrh rozmístění stolů a uspořádání svatební tabule, zakreslení a grafické zpracování plánu zasedacího pořádku
- Zajištění zapůjčení inventáře a mobiliáře na obřad i hostinu
- Samotné dekorování místa obřadu a hostiny v den svatby (2 koordinátorky na 3 hodiny)
- Zajištění fotografa
- Zajištění kameramana
- Zajištění svatebního dortu, sweet baru a koláčků včetně ochutnávky a pomoci se zvolením designu dortu.
- Návrh a realizace výzdoby sweet baru, zapůjčení stojanů a táců a zajištění dalších doplňků
- Zajištění kadeřnice a vizážistky pro nevěstu (případně maminky a další)
- Doporučení lokalit pro svatbu, zjišťování dostupnosti a rezervace míst(a)
- Doporučení svatebních salonů, konzultace při výběru šatů
- Zajištění snubních prstenů
- Návrh a zajištění večerního programu pro hosty
- Zajištění dopravy pro nevěstu s ženichem a pro hosty
- Zajištění hudby k obřadu
- Zajištění DJ nebo kapely na večer
- Zajištění hlídání dětí během svatby, programu pro děti či dětského koutku
- Zajištění ubytování vašich hostů
- Zřízení a správa svatebního webu
- Koordinace svatebního dne – 2 koordinátorky na 3 hodiny
Cena: 40.000 Kč
Svatba na klíč – vzorová kalkulace 3.
- Sestavení harmonogramu svatebního dne
- Sestavení harmonogramu příprav a rozpočtu svatby
- Vedení přehledu svatby
- Veškerá komunikace s lokalitou svatby a domluvenými dodavateli
- Zajištění svatebních oznámení
- Návrh barevného či tematického konceptu a stylu svatby
- Zpracování konkrétního návrhu uspořádání a dekorací obřadního místa a místa hostiny dle zvoleného konceptu
- Návrh, doporučení a zajištění všech dekorací a květin pro nevěstu, maminky, korsáže, atd.
- Návrh rozmístění stolů a uspořádání svatební tabule, zakreslení a grafické zpracování plánu zasedacího pořádku
- Zajištění zapůjčení inventáře a mobiliáře na obřad i hostinu
- Samotné dekorování místa obřadu a hostiny v den svatby (2 koordinátorky na 4 hodiny)
- Zajištění fotografa
- Zajištění kameramana
- Zajištění svatebního dortu, sweet baru a koláčků včetně ochutnávky a pomoci se zvolením designu dortu.
- Návrh a realizace výzdoby sweet baru, zapůjčení stojanů a táců a zajištění dalších doplňků
- Zajištění kadeřnice a vizážistky pro nevěstu (případně maminky a další)
- Doporučení lokalit pro svatbu, zjišťování dostupnosti a rezervace míst(a)
- Doporučení svatebních salonů, konzultace při výběru šatů
- Doprovod na zkoušku šatů (3 salony)
- Vyzvednutí svatebních šatů z půjčovny a jejich vrácení po svatbě
- Zajištění snubních prstenů
- Návrh a zajištění večerního programu pro hosty
- Zajištění dopravy pro nevěstu s ženichem a pro hosty
- Zajištění hudby k obřadu
- Zajištění DJ nebo kapely na večer
- Zajištění hlídání dětí během svatby, programu pro děti či dětského koutku
- Zajištění ubytování vašich hostů
- Zřízení a správa svatebního webu
- Zajištění občerstvení před obřadem / welcome drinku
- Zajištění individuálního kurzu pro nácvik prvního tance
- Koordinace svatebního dne – 2 koordinátorky: jedna 8 hodin, druhá 5 hodin
Cena: 50.000 Kč
Kromě těchto položek si můžete doobjednat tyto služby:
- Rozeslání svatebních oznámení
- Zajištění programu pro hosty z ciziny na další dny
- Zajištění předsvatební relaxace pro ženicha a nevěstu
- Pomoc s vyřízením administrativy spojené se sňatkem pro svatbu s cizincem
- Doprovod na prohlídky lokalit při výběru vhodného místa pro svatbu
- Zajištění rozluček se svobodou
- Zajištění předsvatební večeře či posvatební snídaně / brunche
- Zajištění oddávajícího pro symbolický sňatek
- Delší koordinaci ve svatební den, více koordinátorek
- Další služby dle domluvy