Chcete-li si svou svatbu naplánovat a zajistit sami, a přesto mít profesionálně zpracovanou výzdobu v jednotném designu, nabízíme vám balíček „Svatební design“. Navrhneme a zrealizujeme veškeré svatební dekorace, květiny, doplňky, inventář i tiskoviny dle zvoleného konceptu svatby tak, aby vše dokonale a přitom nenásilně ladilo.
Ukázky naší práce naleznete zde
Balíček Svatební design:
Zvolení tématu a konceptu svatby
- Doporučíme vám vhodný barevný či tematický koncept ušitý na míru právě pro vás a vybranou lokalitu nebo naopak zpracujeme do konkrétního návrhu vaši vizi
Dekorace – svatební obřad
- Zpracování grafického návrhu dekorací obřadního místa dle zvoleného konceptu
- Návrh, doporučení a objednání květin, dekorací a inventáře
Dekorace – svatební hostina
- Grafický návrh a následné zajištění všech dekorací, doplňků, inventáře a květin
- Návrh a zajištění všech tiskovin, návrh uspořádání + grafické zpracování zasedacího pořádku
- Doporučení a zajištění dárečků pro hosty či výslužek dle tématu a barvy svatby
- Umístění fotokoutku, zapůjčení vybavení
- Zajištění osvětlení (světelné girlandy apod.)
- Návrh a dekorování Story stolu, piknikového zátiší či pánského koutku atd.
- Dekorování tematického koutku obsahujícího například pokladničku na obálky, strom přání, knihu hostů atd.
Sweet bar a dort
- Návrh a realizace výzdoby sweet baru, zapůjčení stojanů a táců a zajištění dalších doplňků
(svíčky, květiny, cedulky, vlaječky, girlandy…) - Navržení složení a objednání samotných sladkostí na sweet bar, popřípadě i dortu laděného do konceptu svatby
- Případně návrh a zajištění cheese baru
Realizace výzdoby – 4 hodiny 2 dekoratéři + deinstalace po svatbě
Cena: 14.900 Kč
- V ceně je schůzka předem na místě pro domluvení detailů
- Cena neobsahuje náklady na dekorace a květiny
- Doprava po Praze v ceně, doprava mimo Prahu 8Kč/km
Pro zpracování konkrétní kalkulace pro vás na míru nás prosím kontaktujte.
Ukázky naší práce naleznete zde
Kombinace balíček Svatební design + koordinace svatebního dne
K balíčku svatební design je možné objednat ještě koordinaci svatebního dne.
Pomůžeme vám sestavit harmonogram svatebního dne tak, aby se nezapomnělo na jedinou maličkost. Poradíme na co si dát pozor, jakých chyb se vyvarovat.
Svatební koordinátorky dohlédnou ve svatební den na jeho zdárný průběh, dodržení harmonogramu a hladkou návaznost jednotlivých částí i všech vašich dodavatelů. Budou na místě jen pro vás, poradí v každé situaci, doladí všechny detaily a vyřeší všechny organizační zádrhele, aniž by to narušilo průběh dne. Zaručí, že váš velký den bude nezapomenutelný a bezstarostný – pro vás i vaše hosty.
Nabízíme tuto službu pouze jako balíček zahrnující dvě složky:
- Předsvatební servis – cena 6.000 Kč
- Sestavení uceleného harmonogramu svatebního dne
- Poradenství ohledně hlavních svatebních témat
- Koordinace svatebních dodavatelů sjednaných agenturou i klientem
- Příprava sumarizace pro lokalitu, kde se svatba koná
- Dvě schůzky
- Koordinace svatebního dne
- Koordinace 4 hodiny za přítomnosti dvou koordinátorek – Cena 5.500 Kč
- Koordinace 6 hodin, přítomnost první koordinátorky po dobu 6 hodin, druhé po dobu 3 hodin – Cena 6.500 Kč
- Koordinace 8 hodin, přítomnost první koordinátorky po dobu 8 hodin, druhé po dobu 3 hodin – Cena 7.500 Kč
(počet hodin koordinace lze libovolně upravit)