Strávili jste posledního půl roku přípravou svatby a blíží se den D? Máte zajištěné perfektní šaty, fantastický dort, dokonalou výzdobu, příjemnou hudbu? Pokud už jen zbývá říci ano, zamyslete se také nad průběhem svatebního dne. Jistě se budete chtít věnovat jen sobě a svým hostům a nebudete chtít řešit, jestli květiny dorazí včas, kdy začnou hrát hudebníci a kam posadit babičky. Zkrátka bude potřeba někoho, kdo zkoordinuje všechny svatebčany i dodavatele, aby nedošlo k organizačním zádrhelům, prostojům a rozpakům.
Pokud nebudete chtít nikoho ze svých blízkých zatěžovat touto povinností, využijte služeb svatebního koordinátora. Svatební koordinátorky dohlédnou na zdárný průběh celého svatebního dne, dodržení harmonogramu a hladkou návaznost jednotlivých částí svatby i všech vašich dodavatelů. Budou jen pro vás, poradí v každé situaci, doladí všechny detaily a vyřeší všechny případné potíže, aniž by to narušilo průběh dne. Zaručí, že váš velký den bude nezapomenutelný a bezstarostný – pro vás i vaše hosty.
Náplň práce svatebního koordinátora v den svatby je rozmanitá a pro vypjaté nervy snoubenců je celodenní podpora zkušeného a empatického profesionála pravým požehnáním. Můžete si vybrat, zda budete potřebovat pouze koordinaci svatebního obřadu (1-3 hodiny) nebo celého svatebního dne (včetně ranních příprav, hostiny a večírku).
Hned na začátku dne bude koordinátorka řídit příjezd hostů, parkování a myrtování. Uvítá vaše hosty a případně je seznámí s programem dne. Ve vhodný okamžik zorganizuje přesun do obřadní síně, po obřadu fotografování a posléze svatební kolonu při odjezdu na hostinu. Zorganizuje také předávání svatebních darů, zasedací pořádek, přípitek i svatební tradice a zábavu. Postará se o bezchybnou práci obsluhy restaurace a po skončení oslavy také o uzavření účtu.
Se svatebním koordinátorem se nebudete ve svůj velký den muset zatěžovat s dohledem nad výzdobou, dodáním dortu nebo instrukcemi pro fotografa a kameramana. Užijete si každý okamžik své svatby.